mit Italien.Info
  Sie sind hier: Startseite > Italien-Forum    
Italien-Forum - der Treffpunkt für alle Italienfreunde
Willkommen Gast. Bitte Einloggen oder Registrieren

 
  ÜbersichtHilfeSuchenEinloggenRegistrierenPN an Administrator  
 
Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden Drucken
Gratis in Italien per NL-Vodafonesim surfen (Gelesen: 5604 mal)
italiaxy
Newbies
*
Offline


Ich liebe das Italienforum

Beiträge: 7
Isernhagen
Geschlecht: male
Gratis in Italien per NL-Vodafonesim surfen
16.10.2016 um 10:26:51
 
Guten Morgen,

Ich habe eine Beschreibung gefunden nachder man mit einer holländischen Prepaidkarte umsonst einen Internetzugang bekommt.



Ich wollte es nicht glauben fuhr nach Rotterdam kaufte mir 2 Prepaidmaandbundles. Ich zitiere mal da ich hier noch keine Links einfügen kann:


"
hallo,

ik heb vorige week een nieuw toestel gekocht, een samsung young. ik wou geen gebruik maken van de vodafone simkaart die ik erbij heb gekregen dus ik heb mijn eigen vodafone simkaart erin gestopt.

het betreft een pre-paid kaartje waarvan de beltegoed op is.. huidige saldo 0,14 cent. sms blox heb ik wel geactiveerd, dat kost 10 euro en dan heb je 1000 smsjes, 1 maand geldig.

dus toen ik thuis op de bank zat heb ik verbinding gemaakt met wifi, ff op market place het een en ander gedownload zoals whats app.

even later ging ik met mijn vriendin bij kennissen op bezoek.. onderweg stond wifi uit.. maar ik kan wel gewoon op internet..youtube, google, facebook en alles doet het. filmpjes kijken afbeeldingen zoeken bekijken downloaden.. whatsappen..

mijn gegevens zijn niet bekend bij vodafone ik heb de simkaart nooit geregistreerd, mocht ik toch op een of ander manier hiervoor moeten betalen dan zouden ze mijn rekening nr. kunnen pakken van de laatst gemaakte ideal transactie, denk ik dan..

hoe kan het dat ik internet heb? ik dacht namelijk dat providers controle scripts hebben die kijkt of gebruiker abbo heeft of prepaid, zo ja is het een prepaid hoeveel beltegoed erop staat, is dat minder dan 1 euro dat de browser dan een melding geeft van website niet toegankelijk, zo werkte het wel op al mijn vorige toestellen.

nogmaals hoe kan dit? en kan vodafone mij voor de kosten op laten dragen?

alvast bedankt,

vriendelijke groeten "


fuhr damit nach Turin stellte das Roaming ein Vodafone IT wurde gefunden es klappt.

Wollte euch den Tipp nicht vorenthalten. Zwinkernd
Zum Seitenanfang
 
 
IP gespeichert
 
In eigener Sache
Ferienwohnungen und -Häuser in Italien. Riesen Auswahl und viele Sonderangebote. www.italien.info/fewo/
Fähren online buchen nach Sardinien, Sizilien, Elba, Ischia und zu vielen weiteren italienischen Inseln. www.italien.info/faehren/
Ihr Hotel in Italien bei unseren Partnern Venere oder booking.com. Keine Vorkasse, beste Preise www.italien.info/hotels/
Kulinarisches Mini-Lexikon Italien.Info-Card für Geldbeutel / Handtasche. Über 750 Begriffe, laminiert. www.italien.info/card/
italiaxy
Newbies
*
Offline


Ich liebe das Italienforum

Beiträge: 7
Isernhagen
Geschlecht: male
Re: Gratis in Italien per NL-Vodafonesim surfen
Antwort #1 - 16.10.2016 um 12:42:39
 
Das hier müsste auch für Italien klappen

** Link wegen Schleichwerbung entfernt.
Zum Seitenanfang
« Zuletzt geändert: 17.10.2016 um 09:58:37 von Claudio »  
 
IP gespeichert
 
Seitenindex umschalten Seiten: 1
Thema versenden Drucken